Werken bij

JNV

15 juli 2022

Geen reacties

Vacature: Sr. Inkoop medewerker

Is snel schakelen, het overzicht bewaren en creatieve oplossingen bedenken jou op het lijf geschreven? Dan zoeken wij jou! Als Sr. Inkoop medewerker heb je binnen onze organisatie een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid. Ben jij beschikbaar voor 24 uur per week en heb jij ervaring met inkoop? Vind je het leuk om te werken bij een innovatief bedrijf dat sterk groeit, vooroploopt in de markt en daarnaast ook nog een gezellig team heeft? Lees dan snel verder!



Dit zijn wij


JNV is een toonaangevende specialist in hightech audiovisuele oplossingen, digitale communicatiesystemen en smartbuilding technologie (DARWIN®). Wij ontwerpen en realiseren op eigen wijze gebruiksvriendelijke en duurzame woon, werk -en leeromgevingen. Door slimme integratie van audio-, video, domotica en IT-totaaloplossingen bieden we gemak, comfort en functionaliteit in kantoor- en overheidsgebouwen, universiteiten, hotels en woonhuizen.

JNV is een middelgroot familiebedrijf met 25 medewerkers. We verwachten de komende jaren een verdubbeling van het aantal medewerkers. We zijn een informele, platte organisatie met een gemoedelijke Brabantse mentaliteit! Met een team van betrokken en gedreven medewerkers staan we altijd klaar voor onze klanten en elkaar. Overal en op ieder moment!



Jouw uitdaging


Als Sr. Inkoop medewerker ben jij, samen met je collega, verantwoordelijk voor het inkopen van materialen met betrekking tot de bedrijfsprocessen. Jij zorgt ervoor dat de benodigde materialen op tijd binnen zijn en draagt zorg voor een correcte en volledige inkoopadministratie. Het is aan jou om ervoor te zorgen dat de inkoopadministratie altijd op orde en up to date is.

De taken waar jij je bezig zal gaan houden, zijn:

  • –  Onderhouden van contacten met leveranciers;
  • –  Het controleren van bestellingen en orderbevestigingen;
  • –  Het controleren van inkoopfacturen;
  • –  Contractbeheer en leveranciers beoordelingen;
  • –  Beheer en inkoop bedrijfsmiddelen;
  • –  Inkoop van diensten en bijbehorende administratie;
  • –  Verantwoordelijk voor het magazijn;
  • –  Bij afwezigheid van je directe collega zal je ook taken op je nemen als: inkooporders,verkooporders, goederenontvangst en project bestellingen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verbeteren van de inkoopresultaten. Jij kijkt continue waar er verbetering valt te behalen en communiceert dit proactief naar anderen.


Ben jij…..


Iemand die met een positieve blik kijkt naar hoe dingen geregeld zijn en verantwoordelijkheid pakt? Signaleer jij ruimte voor verbeteringen en voer je deze zelfstandig en constructief door? Sta jij daarnaast met je voeten stevig op de grond en snap je dat je alleen sneller gaat, maar samen met een team verder komt?

Bovendien…

  • Ben jij een professional en doe je wat je belooft (zowel intern als extern);
  • Heb jij minimaal een hbo werk- en/of denkniveau en minstens 3 jaar relevante werkervaring insoortgelijke functie;
  • Heb jij affiniteit met techniek;
  • Ben jij service- en resultaatgericht, flexibel, innovatief en gericht op een fijne samenwerking. Jebent dus een echte teamplayer;
  • Werk jij doortastend, nauwkeurig en hebt een technisch inzicht;
  • Je combineert terugkerende en goed planbare werkzaamheden met snel en flexibel reagerenwanneer jouw expertise bij prioriteiten verwacht wordt;
  • Microsoft Office kent voor jou geen geheimen (kennis AFAS is een pré);
  • Als laatste beschik jij over een grote portie humor, enthousiasme, inzet en passie voor het vak,dan heb jij een voorsprong op de rest!



Wat kun jij verwachten van ons?


Een afwisselende, uitdagende functie voor 24 uur per week in een innovatieve branche (met de ambities binnen onze organisatie kan dit in de toekomst verder uitbreiden). Je rapporteert aan de Algemeen Directeur en ontvangt een marktconform salaris, goede voorwaarden, aantrekkelijke pensioenregeling, reiskostenvergoeding en flexibele werkuren. In onze organisatie is veel ruimte voor persoonlijke inbreng en doorontwikkeling. Je komt te werken in een enthousiast, gezellig team. Je kan lunchen in ons gezellige grand café en aanschuiven bij onze vrijdagmiddagborrel. Ons luxe kantoor is van alle gemakken voorzien en is gevestigd in Den Bosch.

Krijg jij energie van bovenstaande functie? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en herken jij jezelf in bovengeschetst profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren. Stuur jouw CV met motivatie naar mandy@jnv.nl (HR Adviseur). Voor inhoudelijke vragen kun je telefonisch contact opnemen met Johan Verheijden via 073 – 644 34 05.

De vacature wordt zowel intern als extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang boven externe kandidaten. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.